Pyetje dhe përgjigje
Si mund të kontaktoj me ofertuesin
Në disponim ju ofrojmë formular për e-mail, përmes të cilit ofruesi mund të vendosë kontakt direkt. Formularin do ta gjeni në të djathtë nga teksti i njoftimit. Në përgjigjen prej ofruesit do ta gjeni e-mail-in direkt të tij për kontakt direkt të mëtejshëm. Disa ofrues me njoftimet e tyre lenë dhe informacione të tjera për kontakt, për shembull, numrin e telefonit.
Si mund të ndryshoj njoftimin?
Ju mundeni në çdo kohë njoftimet tuaja të përdisoni, ndryshoni ose ta fshini fare nga sistemi ynë, Nëse jeni të regjistruar, identifikohuni me të dhënat tuaja, atëher hapeni njoftimin tuaj dhe klikoni në linkun “ Përditëso, Ndrysho, Fshij, ” dhe ndiqni udhëzimet. Nëse keni harruar fjalëkalimin tuaj, atëherë përdorni funksionin, Kam harruar fjalëkalimin tim
Menaxhimi i profilit
Këtu keni mundësi të shkruani dhe të ndryshoni të dhënat e kontos suaj. Jini të sigurt që të dhënat tuaja janë komplete në adresën tuaj. Në të kundërt sistemi nuk do t’i pranojë ta dhënat e kontos suaj.
Sa gjatë njoftimi qendron online.
Njoftimet tuaja qendrojnë në web faqen tonë të internetit 90 ditë. Gjatë zgjatjes të këtyre 90 ditëve, kohëzgjatja të këtij njoftimi mund të vazhdohet për 90 ditë shtesë. Këto 90 ditë të tjera vlejnë prej ditës kur ky njoftim është i ndryshuar. Ju lutemi ta fshini njoftimin pasi ta keni shitur produktin. Me fjalëkalimin ju keni mundësi që njoftimin Tuaj në çdo kohë ta përditësoni, ndryshoni, vazhdoni ose fshini.
Si mund njoftimi im të marrë datën e sotme
Me këtë funksion Njoftimi juaj e fiton datën e sotme. Si një njoftim që sapo është dërguar, kështu njoftimi Juaj zhvendoset lart.
Kam harruar fjalëkalimin tim
Shkoni në faqen e Publicitet.al dhe klikoni në linkun “ E harrova fjalëkalimin”. Shkruani këtu email-in tuaj, me të cilin jeni të regjistruar në Publicitet.al dhe në të cilin është dërguar linku i aktivizimit. Tani do ta merrni fjalëkalimin e ri, me të cilin do të mund të identifikoheni si zakonisht. Ju lutemi mos e harroni ta ndryshoni fjalëkalimin dhe fjalëkalimin e ri ta mbani mend mirë
Ku është njoftimi im?
Nëqoftëse njoftimi juaj 24 orë pas regjistrimit nuk paraqitet në web faqen tonë, ka mundësi të kenë ndodhur gabimet e mëposhtme:
Skenimi i njoftimeve nga sistemi ynë, në disa raste mund të rezultojë të vonojë deri 24 orë
Njoftimet tuaja janë kontrolluara prej administratorëve tanë dhe mund të jenë të eliminuara nëse nuk përputhen me kushtet tona për përdorim. Mund të fshihen edhe njoftime me përmbajtje të ndaluar dhe duplikate.Në këtë rast prej nesh merrni postë E-mail.
Ju nuk e keni vendosur njoftimin në kategorinë e duhur dhe shërbimi ynë e ka zhvendosur në kategorinë e duhur. Kohëzgjatja e njoftimit ka mbaruar dhe ai automatikisht fshihet prej web faqes. Në qoftë se në 24 orët e ardhshme pas vendosjes së njoftimit, akoma nuk keni fituar postën e-mail për aktivizimin, atëherë, ose gabim e keni shkruar adresën e-mail ose kemi probleme teknike. Ju mund të na kontaktoni ose njoftimin tuaj përsëri ta vendosni.