Kategoria: Turizmi dhe Hotelieri
Gjinia : Jo e rëndësishme
Arsimimi: Arsim i lartë
Patentë shoferi: B
Njohja e gjuhëve: Anglisht
Aftësi kompjuterike : Shum mirë
Kategoria Punësim / Ofroj punë
Lloji i njoftimit: Shitet
Drejtori i sherbimeve hotelerike është përgjegjës per menaxhimin e operacioneve ,për të siguruar performancë optimale dhe përmirësim te vazhdueshëm te rezultateve në pesë fusha kryesore (shërbim ndaj klientit, stafit, shitjes / marketingut , gjendjen e pronës, dhe fitimin / kontrollin financiar).
Koordinon, drejton dhe menaxhon personelin dhe operacionet e hotelit për të arritur përfitimin, kënaqësinë e klienteve dhe efikasitetin duke ruajtur standardet e vendosura nga kompania
Demonstron dhe promovon një angazhim maksimal, për të siguruar përvojën më të mirë të mundshme për klientet dhe stafin.
Pergjegjesite specifike do te jene te perqendruara sipas fushave si me poshte:
FINANCIARE
Përgjegjës për maksimizimin e të ardhurave
Përgjegjës për përgatitjen e parashikimeve dhe buxheteve te nevojeshme per mbarevajtjen e punes
Menaxhimi i standardeve të punës dhe shpenzimet per te cuar aktivitetin drejt nje biznesi fitimprures
Shpjegon dhe menaxhon veprimtaritë financiare. Kontrollon të gjitha llogaritë financiare.
Analizon shifrat e shitjes dhe harton e strategji per menaxhimin e të ardhurave
Monitoron arkëtimet e drejtpërdrejta te klienteve dhe leshimin e faturave perkatese, pagesat e komisioneve te agjensive apo kompanive bashkepunetore
Drejton dhe monitoron punen e recepsionit per rezervimet,kancelimet dhe zbatimin rigoroz te politikave te hotelit
Monitoron inventaret mujore te pajisjeve dhe furnizimeve me paisje. Siguron qe blerjet te jenë brenda buxhetit dhe nga furnitore te miratuar.
Organizon raportin e aktivitetit per eproret (ditor-javor-mujor)
MARKETUESEDHE TREGETUESE PRODUKTI
Propozon dhe implementon strategji efikase per rritjen e numrit te klienteles dhe arritjen e objektivave te percaktuara
Promovon dhe marketon aktivitetin hotelerik
Kerkon dhe identifikonbashkepunetore te mundeshem brenda apo jashte vendit per rritjen e numrit te klienteve per sherbimet qe ofrohen
Promovon maksimalisht mendimet pozitive te klienteve te akomoduar
Siguron që të gjitha çështjet e lidhura me klientet të zgjidhen në përputhje me qëllimet dhe objektivat e kompanisë
MBIKQYRJA E PRONES
Inspekton dhe dokumenton gjendjen dhe pastërtinë e ambjenteve. Organizon punen per te siguruar mirëmbajtjen optimale , riparimet, pastrimin e apartamenteve
Krijon dhe monitoron procedurat e sherbimeve dhe faciliteteve dhe emergjencave te hotelit
MENAXHIMI I STAFIT
Rekrutimi i nje stafi te kualifikuar dhe trajnimi I tij ne perputhje me procedurat dhe standatrtet e punes se kompanise
Mbikqyr dhe motivon stafin ne kryerjen e detyrave percaktuara
Planifikimin e punës se stafit
Komunikon politikat dhe procedurat për të gjithë stafin. Kryen takime të rregullta për të dhënë informacione të ndryshme duke përfshirë komunikimet e kompanisë, komente e klienteve, aktivitetet e resortit, qëllimet, etj
MARREDHENIA ME KLIENTET
Planifikimin, organizimin e akomodimit dhe shërbimeve te tjera hotelerike per klientet
Mikpritja e klienteve ne resort dhe perballja me ta