S&D Invest kerkon drejtor te sherbimeve hotelerike

Numri i njoftimit: 16424 | Postuar në: 26.08.2015, 10:34
Përditëso  Ndrysho  Fshij     Kthehu

Kategoria: Turizmi dhe Hotelieri

Gjinia : Jo e rëndësishme

Arsimimi: Arsim i lartë

Patentë shoferi: B

Njohja e gjuhëve: Anglisht

Aftësi kompjuterike : Shum mirë

Çmimi: 70.000 € i diskutueshëm

Kategoria Punësim / Ofroj punë

Lloji i njoftimit: Shitet


Drejtori i sherbimeve hotelerike është përgjegjës per menaxhimin e operacioneve ,për të siguruar performancë optimale dhe përmirësim te vazhdueshëm te rezultateve në pesë fusha kryesore (shërbim ndaj klientit, stafit, shitjes / marketingut , gjendjen e pronës, dhe fitimin / kontrollin financiar).
Koordinon, drejton dhe menaxhon personelin dhe operacionet e hotelit për të arritur përfitimin, kënaqësinë e klienteve dhe efikasitetin duke ruajtur standardet e vendosura nga kompania
Demonstron dhe promovon një angazhim maksimal, për të siguruar përvojën më të mirë të mundshme për klientet dhe stafin.

Pergjegjesite specifike do te jene te perqendruara sipas fushave si me poshte:

FINANCIARE
Përgjegjës për maksimizimin e të ardhurave
Përgjegjës për përgatitjen e parashikimeve dhe buxheteve te nevojeshme per mbarevajtjen e punes
Menaxhimi i standardeve të punës dhe shpenzimet per te cuar aktivitetin drejt nje biznesi fitimprures
Shpjegon dhe menaxhon veprimtaritë financiare. Kontrollon të gjitha llogaritë financiare.
Analizon shifrat e shitjes dhe harton e strategji per menaxhimin e të ardhurave
 Monitoron arkëtimet e drejtpërdrejta te klienteve dhe leshimin e faturave perkatese, pagesat e komisioneve te agjensive apo kompanive bashkepunetore
Drejton dhe monitoron punen e recepsionit per rezervimet,kancelimet dhe zbatimin rigoroz te politikave te hotelit
Monitoron inventaret mujore te pajisjeve dhe furnizimeve me paisje. Siguron qe blerjet te jenë brenda buxhetit dhe nga furnitore te miratuar.
Organizon raportin e aktivitetit per eproret (ditor-javor-mujor)

MARKETUESEDHE TREGETUESE PRODUKTI
Propozon dhe implementon strategji efikase per rritjen e numrit te klienteles dhe arritjen e objektivave te percaktuara
Promovon dhe marketon aktivitetin hotelerik
Kerkon dhe identifikonbashkepunetore te mundeshem brenda apo jashte vendit per rritjen e numrit te klienteve per sherbimet qe ofrohen
Promovon maksimalisht mendimet pozitive te klienteve te akomoduar
Siguron që të gjitha çështjet e lidhura me klientet të zgjidhen në përputhje me qëllimet dhe objektivat e kompanisë
MBIKQYRJA E PRONES

 Inspekton dhe dokumenton gjendjen dhe pastërtinë e ambjenteve. Organizon punen per te siguruar mirëmbajtjen optimale , riparimet, pastrimin e apartamenteve
Krijon dhe monitoron procedurat e sherbimeve dhe faciliteteve dhe emergjencave te hotelit

MENAXHIMI I STAFIT
Rekrutimi i nje stafi te kualifikuar dhe trajnimi I tij ne perputhje me procedurat dhe standatrtet e punes se kompanise
Mbikqyr dhe motivon stafin ne kryerjen e detyrave percaktuara
Planifikimin e punës se stafit
Komunikon politikat dhe procedurat për të gjithë stafin. Kryen takime të rregullta për të dhënë informacione të ndryshme duke përfshirë komunikimet e kompanisë, komente e klienteve, aktivitetet e resortit, qëllimet, etj

MARREDHENIA ME KLIENTET
Planifikimin, organizimin e akomodimit dhe shërbimeve te tjera hotelerike per klientet
Mikpritja e klienteve ne resort dhe perballja me ta

 Tiranë     Farkë

Dërgo E-mail

 S&D >(Ndërmarrje)